Saturday, June 13, 2009

Rindu bertandang lgi...

Askum....aku dah abih blaja...TAMAT....hahahah...

hoorayyyy!!!!

best mmg best...tp....pejam celik pejam celik dah hampir sebulan aku kat Perlis Indera Kayangan....satu pekerjaan pun aku tak keje lg...mcamana nie...???asyik bgn mkn tido..tp..aku tolong jugak la mak aku uat keje umah..hahahah..tak mlas lg...

eh...kwan2...apa perkembangan korang...??dah keje ke...??hhuhuu cuak je aku nie...mau idoknye..ehehe...ape aku patut uat sekarang???keje or study??? confuse...aku tak nak study lg..tak dak jiwa ma...keje??bukan main payah lg nak cr keje skrg nie...hai....heem....

Tetiba.....aku windu kat my b la...die g uat umrah ngan family die...rasa jauh je...tp tak pe...die bukan p berfoya-foya kan...tp windu die jugak...that y aku uat topik mcm tu...hahahha jgn mrh...
korg mesti meluat gila bc blog aku kan???k la..tu je perkembangan aku skrg nie kat umah yang permai...

2 comments:

  1. hehe..sme la..aku pun duk uma..bgun mkn..
    tp nseb bek ade ukasyah..hehe.. c cmel tu ade kat umah...so,leh men2 ngn die...

    ReplyDelete
  2. huhu..ave a nice day kat umah ye!! haha.. apa salahnya kita sama2 ternak lemak kat umah.. bawak untung ke badan jgk!! hahaha~~~~~

    ReplyDelete