Saturday, May 23, 2009

C Kembar :)






ola kawan2.... :)

si kembar!!!

ari tu...aku dah janji kan nak cte ttg anak sedara aku yang twin tu kan...so today...aku nak cte ttg dpa nie skit..hehehhe nape aku excited sgt nak cte pasai dpa nie eh???hehehe sja ja...coz....aku teruja dpt anak sedara yang twin...kuikuikui...pada 31hb August 2008...diorg dilahirkan...diorg nie comey sgt...umah diorg kat blakang umah tok aku je....setiap kali aku balik kampung..tak lengkap kalo aku tak jenguk diorg n dukung diorg nie...hahahha...comey sgt....huhuhu... diorg nie kembar tak seiras n lain jantina...sorg laki n sorg pompuan...ang lelaki jd abg....namanya Mohd Naufal Hidayat...n adiknya Nur Najla Hidayah...cup2...aku pun lupa nur ke nurul..hahaha jgn mare ye...

yg abg nie...die suka masam muka skit...
yang adiknya pulak murah ngan senyuman...
adik die comey sgt..bukan kata abg tak comey..abg pun comey jugak...abg montel...hehehehe...korang tau...si abg nie die manja...kalo ibu die tinggal kejap je..dah uwaaaaaaaaaaaaa.....aduh...bingit korang tau...adik die cool je...skrg...adik lala tu dah kuat mkn,tapi tak besar2 jugak...abgnya plak...tak kuat mkn...tp...badan...die la yang paling berat...kalo dukung...huhuhu lenguh jgak la...my b slalu tnya kalo aku balik kampung "tak jumpa anak angkat ke??" hehehhe...suka sgt budak2 nie..tak tau nape...baru2 nie...sorg lagi anak sedara aku dilahirkan...Mohd Iman Zulhakim.hehehehe...lame jugak die kena kuning...cian pun ada...sejak aku balik nie...aku tak jumpa die..coz die dah balik umah tok die kat kangar....so..ak tak leh la jumpa die n tangkap gmbar die...
~~~the end~~~~

No comments:

Post a Comment