Saturday, May 16, 2009

~~LoVeeee U SaYanngggg~~

Semalam...sedang aku kalut nak bersiram....tutt!! tutt!! hp aku berbunyi...msg!!! it must be my love....aku buka msg tu..."syg nak tau something?"..hah!! aku dah cuak...apa plak la b nak cte nie..bunyi mcm serius...aku pun blas la.."erm apa?"...then msg aku dibalas..."Ayg cantik time makan...tmbah2 mkn KFC"..hahahhahaha...apa la syg aku sorg tu....aku tnya la..."nape?" die kata aku nampak berselera waktu mkn..hahahahaah malu pun ada...aku kalo bab mkn nie mmg nak mcm marlia tengku sabri tu...fuh!!mcm sedap je kan..padahal....hahahaha sandiri mau ingat ar...hahahaha....




Today...aku nak cte ttg hubungan km...hope korang tak jemu.....huhuhu............



ni time raya...die mai umah aku...


1st..ku cte cinta hati aku dlu...nama dia....MOHD AISHAMUDDIN BIN YAAKOB...he is 24 years old in this year(2009)....now he studies at UniMAP.....course Computer Engineering...last year student...macamana aku jumpa dia??km nie berkenalan melalui cyber masa sek men aku form 3 n die form 5...hahah...dlu..aku active sgt chatting...nickname aku cutejuliet...while die din_boyz...:) tetibe nak senyum coz tingat ms dlu...slalu la chatting ngan die...n one day aku teman kwn aku...farah...farah ada blind date ngan chatter..n die pun ada...die diam je time tu..aku je mcm aktif je..hahaha..then...die tnya sepupu aku nickname aku.. :)die ada melamar aku jd awek die time tu..tp...aku tak nak..coz time tu aku dah ada pakwe..n aku jadikan die abg angkat aku...ber abg n adik angkat la km...after die abih form 5...die g Unisel...die slalu ada time aku ada mslh..die mtang sgt time tu... :) time aku kat matrik...part 1...km sama2 luahkan isi hati km...n pada tarikh 7 may 2005...aku jd kekasih n buah hati die...










byk pengalaman..kenangan...suka....duka...aku ngan die....aku insan biasa yg lemah lg hina....byk sgt uat slh....n aku byk kali dah uat hati die terluka...tp...die sedia trima aku...aku pernah main2kan perasaan die......tp...die tetap terima aku...susah aku nak cari insan seperti die...die byk bersabar ngan aku......kdg2 aku rasa tak layak jd kekasih die...die terlampau baik bg aku...die tak pernah nak curang or pandang pmpuan lain...die sgt setia...die dah didik aku untuk lebih setia ngan hubungan...he is the one for me...sgt byk dugaan untuk km ke tahap nie...sgt byk...hanya ALLAH je tau kisah IELAISHA.....dr sekecil2 hingga ke sebesar2 slah aku pd die..die tetap terima aku....ayang syg n cinta b.... thanks for loving me sayang...setiap dugaan yg menimpa km..ia mampu mematangkan hubungan km...kini...hubungan cinta km dah berusia 4 tahun...n usia perkenalan km dah 8 thun....aku sgt bahagia bersama die....die la cinta hati aku....die la nyawa ku..tnpa die mungkin aku masih lg tak tau
ape tu cinta??ape tu pengorbanan??ape tu setia??...
aku berjanji akan terus jga hubungan km...biar apa pun melanda...Doakan km cepat bersatu....tak sabar nak jd milik kekal die...aku kerap ajak die kawin...die tak nak...heheh study tak abih lg..keje pun tak dak..hahah....takpe...ayg setia tnggu b...JGN PERNAH BERHENTI CINTA, SYG N MISS AYG....







impian ielaisha....[km mmg suka berangan]
-bj pengantin ungu n pink..
-nak jemput raja Perlis...kena tnya ayh dlu...huhuhu
-tngkap gmbar pengantin ngan keta kancil RG1669...ful of memory with that car...[keta die]
-umah sendiri..ala2 mcm resort...
-die keta BMW...aku persona...hahaha
-honeymoon kat sydney....
-anak?? biar la ALLAH yg tentu kan...
-nama anak??byk sgt km pk...hahahaha



......the end.......

3 comments:

  1. semoga kamu berbahagia selalu...moga kamu berdua akan menjadi pasangan paling bahagia....amiin....kawen nanti, jemput tao...!!!!

    ReplyDelete
  2. bila susah tiada gelisah..bila miskin syukur pada Tuhan... bila sakit..tiada resah di jiwa..bukankah Tuhan telah berfirman, ketahuilah dengan mengingatiNYA..jiwa kan menjadi tenang.... ^_^

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete