Tuesday, May 5, 2009

Bila Hati Ni Dah Syok.... :)

hooorrrrAAAaaaayyyyYyyyyYY!!!!
indahnya hari nie(4 May 2009) ...keje2 untuk uat draft dah settle!!! alhamdulillah....:)
oh...lupa nak cte kat korang...
4 May is my lovely's birthday!!!

HAPPY BIRTHDAY B...... :)
-moga dimurahkan rezeki dan dipanjang umur....
-moga berjaya dlm hidup...
-moga tercapai segala apa yg b hajatkan....
-moga sihat slalu...
-moga cyg n miss ayg slalu....

LOVE U FOREVER SAYANG.....

ok....hari isnin tu...aku n kwn2 lain berungkus lumus menyiapkan keje km..huhuhu aku org last guna printer teha...guna smpai abih ink..terpaksa la uat kat cc..kalut gila...then kene cack g KB plak...tak ke gila..km bertolak kul 3.30...bygkan smpai KB kul brapa..dah la hujan...hujan riintik2 tak la...nie hujan lebat smpai tak nampak jalan!!!huhuhuh...advanture jugak la...tp..smapi jugak akhirnya..dah settle penghntaran draft tu...aku pun jumpa kwn2 ku...huhu best la jumpa dpa...lama dah tak usik wana...hhuhu..aku jumpa ela...wana..ayu...hehehe g makan ngan dpa...nasik kerabu ayam percik...sedap jugak la...kul 7 br gerak balik...huhuhuhu....

Ari ni....
aku g antar draft lagi..kat ciksu..n puan z....huhuhu
fuh!!!
everything was settle...
bestnye...
tp.... :(
slideshow tak uat lg...huhuuhu...
tak pe..
aku try uat slow...huhuhu...
Doakan aku berjaya VIVA nanti ye...

i will b the 1st presenter....huhuhu

yg benar,
-ila-

No comments:

Post a Comment